Afgelopen zaterdag stonden we op de Open Dag in Eemshaven. De dag begon helaas met wat regen, maar dat hield de bezoekers zeker niet tegen. Het was al snel gezellig druk en er hing een leuke sfeer op het terrein.
Onze kraan bleek een echte publiekstrekker. Jong en oud kwamen langs om een kijkje te nemen in de cabine. Want eerlijk is eerlijk: hoe vaak krijg je nou de kans om eens in zo’n indrukwekkende machine te klimmen? βοΈ
Daarnaast had onze eigen Vincent de Wilde ook nog even zijn “πππ¬ π’ππ£πͺπ©ππ¨ π€π πππ’π” tijdens een kort interview op Radio Continu, waarbij hij Q3 Noord weer een stukje bekender mocht maken.ποΈ
Gelukkig brak in de middag het zonnetje door, wat zorgde voor een perfecte afsluiting van een geslaagde dag.
Wij willen Christa Bollegraaf en collega’s bedanken voor de goede organisatie en uiteraard ook Buss Terminal Eemshaven voor het beschikbaar stellen van het terrein.
Tot slot nog een heel groot bedankje aan iedereen die langs is gekomen. We kijken terug op een mooie dag en hopen jullie volgend jaar weer te zien! ππ
Van regen naar zonneschijn: Open Dag Eemshaven was een succes! ππ―
